E.K
YaBB Junior Member

|
Kaivoin kaikki 9 erilaista Graphite-kelaa kaapista, nyt kysynkin, koska täällä oli niin monta niiden käyttäjää, mikä näistä olisi paras. Keloja on toisia useampia samoissa luokissa. Shakespearessa on myös räikkäjarru. Olen saanut niitä kalastusvälinekaupoista kaupantekijäisinä kuin muutaman saanut kokeiltavaksi ja sen jälkeen omaksi. Mitään niistä ei ole käytetty kahta-kolmea reissua enempää. Kelani ovat luokkiin 4-5 sekä 5-6 sopivia. Kela tulisi 9´ 5# Scott STS:n kanssa käyttöön pienimuotoisilla joilla taimenen, harjuksen ja kirjolohen kalastukseen.
Edellisen kirjoitukseni vastauksien perusteella monellakin palstan tosiperhostelijalla on kyseisiä keloja käytössä. Eli kerro kokemuksiasi, niin plussia kuin miinuksiakin. Kokeilen voittanutta kelaa kesällä tositoimissa.
Kiitos !
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
|
E.K
YaBB Junior Member

|
Sitä CLW:tä ei ole, niin ammattilainen en ole. Kyse olikin tässä teidän äänestyksessä siitä mikä noista vaihtoehdoista on paras. Onhan niitä varmasti muitakin Graphite-kelojen valmistajia, kuten tiedät, mutta minulle ei kaapin nurkassa muovikassissa ollut kuin nuo 9 kpl:tta(5 erilaista) ja ne ovat nuo äänestettävät. Eli edelleen, mikä niistä on paras. Äänestyksen jälkeen voin parhaassa tapauksessa myydä jäljelle jääneet pilkkahinnalla pois, eiväthän ne kaupassakaan juuri mitään maksa.
Laitatko Matiaz vielä sen e-mailin kopion tulemaan !
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.12.05 - kello:18:08 kirjoittanut E.K »
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HaRRi
Global Moderator
YaBB God

|
Miksi taas jatkaa?
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pietu
YaBB Junior Member

|
Itse omistan 3 Loop graphitea, ja hintaisekseen kyllä tosi hyvä työkalu. Keloista vanhin on n.6 vuotta sitten ostettu, ja siinä alkaa laakerit olla jo varsin huonossa kunnossa, tosin suurelta osin oman huolimattomuuden takia (En ole aina muistanut kalastuksen jälkeen löystää laakereita). Tosin tästäkin kelasta on kuultu jos jonkinlaista mielipidettä, mutta itselläni on kelasta pelkästään positiivista sanottavaa, mitä nyt kela on hieman muovisen "lelun" oloinen, mutta hoitaa hommansa. Vision 3zone tuntuu myös olevan ihan kelpo kela, ja saattaisi olla näistä keloista ehkä ominaisuuksiltaan paras.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
|